گفتاردرمانی خوب در کرج:۵ دلیل تکان‌دهنده برای تجدیدنظر در مورد مصرف مرغ!

گفتاردرمانی خوب در کرج:۵ دلیل تکان‌دهنده برای تجدیدنظر در مورد مصرف مرغ!

هنگامی که بحث سلامت‌تان به میان می‌آید، باید بتوانید به تهیه‌کننده‌ی مواد غذایی مصرفی‌تان اعتماد کنید. اما گاهی اوقات تولیدکنندگان مواد غذایی در ارائه‌ی محصولات‌شان صداقت کامل بخرج نمی‌دهند، چون می‌خواهند شما را متقاعد کنند که آنها را خریداری کنید.

بنابراین وقتی بحث هر ماده‌ی غذایی به میان می‌آید – در مورد مرغ – دانستن کل ماجرا می‌تواند نظر شما را در مورد ایمنی آن و جایگاه آن در رژیم غذایی‌تان تغییر دهد.

مرغ

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مرغ – بخصوص مرغ‌هایی که به طور انبوه تولید می‌شوند – ممکن است ارزش قرارگیری در رژیم غذایی‌تان را نداشته باشند. اینها ۵ دلیل برای تجدیدنظر در مورد مرغ‌ها هستند:

۱. آرسنیک – همانطور که بارها و بارها گفته شده، آرسنیک موجود در مرغ یک نگرانی دائمی است. درست زمانی که فکر می‌کنیم دولت، قوانین بیشتری را برای تولید گوشت بدون آرسنیک وضع کرده است، از یک منبع دیگر آگاه می‌شویم که در تولید مرغ از یک داروی تولیدکننده‌ی آرسنیک استفاده می‌شود.

در حالی که شرکت داروسازی فایزر، این دارو – روکسارسون – را حذف کرد اما داروی دیگری جای آن را گرفت. این دارو نیتارسون نام دارد و حاوی آرسنیک غیرآلی است. این دارو برای رشد سریع‌تر مرغ‌ها و مقاومت در برابر انگل‌ها به کار می‌رود اما اثرات نامطلوب آن می‌تواند برای سلامت شما مضر باشد.

۲. ممکن است اصلا مرغ نباشد – اگر ایده‌ی شما از مرغ شامل ناگت می‌شود، ممکن است تعجب کنید که ناگت‌ها فقط تا اندازه‌‌ای حاوی گوشت مرغ هستند. رگ‌های خونی، استخوان، بافت همبند، اعصاب و سایر قسمت‌های مرغ، مواد تشکیل‌دهنده‌ی حدود نیمی از ناگت‌های تست‌شده در یک مطالعه بودند.

۳. سالمونلا – اغلب به مصرف‌کنندگان گفته می‌شود که پختن مرغ در ۱۶۵ درجه‌ی فارنهایت، سالمونلا را ازبین خواهد برد اما برخی کارشناسان می‌گویند گونه‌هایی مانند سالمونلای هیدلبرگ، بسیار خطرناک‌تر از آن هستند که بتوان آنها را با پختن از بین برد.

سالمونلا از طریق عدم رعایت بهداشت مناسب در تهیه‌ی گوشت گسترش می‌يابد و اگر به انسان منتقل شود، می‌تواند کشنده باشد. در شیوع یک گونه سالمونلای مقاوم به آنتی‌بیوتیک، ۴۲ درصد از کسانی که آن را خوردند، در بیمارستان بستری شدند – تقریبا ۳۰۰ نفر در ۱۸ ایالت.

 

مرغ

۴. ای‌کولای – در یک بررسی حدود ۸۷ درصد از مرغ‌هایی که قبل از ارسال به فروشگاه‌ها تست شدند، دارای باکتری ای‌کولای بودند. این باکتری حتی از سالمونلا نیز خطرناک‌تر است و ازبین رفتن آن در فرایند پخت‌وپز به مهارت‌های شما در آماده‌سازی غذا بستگی دارد.

۵. مرغ چینی – بتازگی تأیید شده است که مرغ‌های تولیدشده در چین، بدون برچسب مبدأ در ایالات متحده فروخته شوند.

در حالی که این حیوانات در تسهیلات موردتأیید USDA در ایالات متحده و کانادا پرورش می‌یابند و ذبح می‌شوند اما قبل از فروش در اینجا، برای فراوری به چین فرستاده می‌شوند.

اگر تازگی محصول برایتان مهم نیست، شاید کنترل کیفیت برایتان مهم باشد – هیچ مقام رسمی از طرف USDA در محل تسهیلات فراوری چین وجود ندارد. در عوض، نمایندگانی از همان شرکت‌ها تأیید می‌کنند که مرغ‌ها قبل از ارسال به آمریکا و فروخته شدن به شما بدرستی تهیه و آماده می‌شوند.

پیشنهادهای ما؟ برای ازبین بردن باکتری‌ها، مرغ‌ها را کاملا بپزید، مصرف مرغ را محدود کنید و هر زمان که ممکن است از مرغ‌های ارگانیک استفاده نمایید.

Related posts